Zgłaszanie awarii

Wszelkie awarie należy zgłaszać telefonicznie lub za pomocą poniższego formularza

Zgłoś awarię

Osoby zgłaszające awarię telefonicznie proszone są o podanie:

  • imienia i nazwiska (za zgodą osoby zgłaszającej)
  • telefonu kontaktowego (za zgodą osoby zgłaszającej)
  • możliwie najdokładniejszej lokalizacji awarii, umożliwiającej szybkie odnalezienie i zabezpieczenie miejsca (nazwa ulicy, numer posesji, charakterystyczny obiekt w pobliżu miejsca awarii)
  • opisu awarii (np. wyciek wody na ulicy, itp.)
FORMULARZ KONTAKTU

Zgłaszanie awarii

Awarie i uszkodzenia usuwane są bezpłatnie, jeżeli powstały w wyniku działalności Spółki oraz jeśli dotyczą urządzeń i instalacji przez nią eksploatowanych


    Aby skontaktować się z nami za pośrednictwem powyższego formularza – prosimy podaj dane w nim wskazane. Podanie danych jest dobrowolne, ale jeśli tego nie zrobisz, wysłanie do nas wiadomości w ten sposób nie będzie możliwe.
    Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka PCC Energetyka Blachownia Sp. z o.o. z siedzibą w Kędzierzynie-Koźlu przy ulicy Szkolnej 15. W sprawie ochrony danych osobowych możesz skontaktować się z nami pod adresem e-maili: ochronadanychpcceb@pcc.eu. Szczegółowa informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych znajduje się w zakładce RODO.